dilluns, 11 d’octubre del 2010

Bé, segona actualització en dos dies... el meu blog està que no s'ho creu... però bé ja vindran dies de no actualització!

El dia d'avui el tenia pensat de manera diferent a com ha estat però, ni millor ni pitjor. En principi volia fer una mica d'exploració del la zona però ja veureu...

Al matí m'he llevat per anar a veure l'habitació que em llogaven, el noi s'oferia a venir-me a buscar però he decidit que si havia de desplaçar-me en bus, el millor era intentar d'arribar jo sol i així també veia les distàncies i els temps que hi havia.

He trobat la parada de bus molt fàcilment, el bus no ha tardat gens en arribar i un cop dalt, he vist que el 90% dels usuaris eren negres, no sé si hi ha correlació o no, però a mi m'ha sobtat. Després ha vingut la potra del dia, perquè no tenia molt clar quan havia de baixar però com que el noi m'havia dit que eren uns 15 min de bus, quan m'he rallat i he pensat que portava 15 minuts, he tocat el timbre i he baixat, i just era la meva parada!!!

Res us penjo una foto del camí de la parada fins a la casa.


La veritat és que tota la informació era completament certa i de la parada fins a la casa hi havia uns 5 minuts. Temps total de l'operació 20 minuts. Fàcil. I com que ha estat tan fàcil he arribat 45 min abans de l'hora prevista així que he trucat al noi per fer-li saber que ja era allà però m'ha sortit el contestador i mentre esperava, he vist això... (si feu click a la foto s'ampliarà)

Doncs sí! Són dos cèrvols (no hi entenc gaire però semblaven mare i fill/a) i estaven a la porta dels veins de la casa que anava a veure, menjant l'herba que hi havia al voltant de la bustia! I bé també hi havia infinits esquirols (no els de les vagues, sino els de xip i xop) però no he provat de fer cap foto pq amb el mòbil, sense zoom, és impossible.

I res, la casa prou bé, i al final he decidit fer el tracte, tinc la habitació que seria al soterrani, pr com que fa desnivell te porxo :) Ah! i confirmat, tot és com a les pelis, la porta del soterrani està sota l'escala, té l'aparença de porta de soterrani, les escales són com a les pelis, la diferència és que hi havia dues habitacions i un bany tot molt arregladet i tal.

Per signar el contracte m'ha portat al típic lloc americà on t'asseus a la barra i passan a omplir-te la tassa de café, també com a les pelis, només faltaven el sheriff i la parella de lladres i ja hagués estat la llet. He esmorzat una mega truita de 3 ous amb nosequantes coses de farciment, tot i que jo no diria que era esmorzar, ja que eren les 12h (tot i que ell m'ha dit anem a esmorzar, i el que he pres es deia Breakfast) La qüestió és que l'esmorzar m'ha dirat tot el dia i és que el meu fetge no està acostumat a aquestes coses.

Total que xerrant, xerrant he dit que jo llogaria un cotxe però que era car, i ell m'ha dit que si en comprava un, ell me'l recomprava i m'ha dit que em passaria a buscar a la tarda per anar a veure cotxes... jo he marxat a l'hotel amb el convenciment que no compraria cap cotxe, i que només aniria a mirar no fos que hi hagués una ganga.

Així que de sobte truquen a la porta de l'habitació i em diu que ha estat pensant, que ell compra el cotxe, que jo pagui només una part i als dos mesos ja se'l queda ell. No sé si tinc por...

D'aquestes arribem al típic lloc on tenen infinits cotxes i uns quants tios que intenten vendre't el que sigui. Si hagués vingut uns quants anys més tard potser hi hauria robots que exploten quan els hi fas una oferta, però per ara no.

Bé, també venia cotxes nous, i aquí un exemple...

I res, aquest és el meu cotxe...


Com? Que no ho havia dit? Sí! Al final tinc cotxe! Un civic coupé del 2001... i amb canvi manual!!! Total que ni bus ni res... amb cotxe!

I amb això he perdut tota la tarda. Aquí tanquen tot a les 18h, així que després d'això cap a l'hotel i poca cosa més, perque ja es feia fosc i demà toca paperassa i feina :s